myspace codes
Click here for Myspace glitter graphics and Myspace layouts

Sunday, August 15, 2010

PENGENALAN



Secara umumnya, ramai menyedari akan kepentingan motivasi di dalam diri mereka. Hal ini kerana, motivasi merupakan salah satu makanan tambahan untuk minda, emosi dan juga hati. Tidak mustahillah ramai di antara kita boleh merasakan kekosongan dan tidak bermakna dalam diri sendiri. Maka demikian, kita memerlukan motivasi untuk diri sendiri agar kita dapat menikmati hidup dengan lebih cemerlang, gemilang dan terbilang. Sebenarnya motivasi bukanlah untuk kepentingan diri kita sahaja, malahan penting juga untuk semua. Motivasi terlalu luas skopnya tetapi walau apa sekalipun motivasi itu, motifnya tetap sama iaitu untuk mengisi kekosongan hati. Dalam blog ini, anda akan disajikan beberapa ketagori motivasi yang boleh anda ambil sebagai salah satu makanan tambahan minda.

5 comments:

  1. well done , pengenalan yang baik!!!! ren hua tetapi adakah ini terlalu pendek ataupun pengenalan begini ini sudah memadai?

    ReplyDelete
  2. ren hua: sesiapa boleh tolong untuk translate bahasa inggeris kepada bahasa melayu tak ?dgn guna perkataan yang amat berkuasa untuk memulakan presentation. terus post ke sini lah, thx ya

    ReplyDelete
  3. Kebolehan menguruskan wang anda dengan bijak merupakan satu kemahiran yang sangat penting supaya anda boleh berbelanja mengikut kemampuan serta berjaya mencapai matlamat kewangan anda.

    ReplyDelete